Polityka prywatności

Z uwagi na realizację przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), poniżej przedstawiono informacje  dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w spółce Amica S.A.. Klientów spółki, osób kontaktujących się za pośrednictwem formularza na stronie internetowej spółki oraz osób, na rzecz których spółka podejmuje działania marketingu bezpośredniego. Niniejszy dokument odnosi się również do przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem strony internetowej prowadzonej pod adresem https://www.amica-hm.pl/ („Strona Internetowa”).

1. Kto jest administratorem Pana/Pani danych osobowych?

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka Amica S.A. z siedzibą na ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki, NIP 763-000-34-98, REGON 570107305 („Administrator”, „Spółka”).

Kontakt z Administratorem we wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem korespondencji e-mail: kontakt@amica.com.pl lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod numerem 67 22 22 148

2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: gdpr@amica.com.pl.

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych

Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

  • Dane osobowe kandydatów do pracy przetwarzane są przez Administratora – na podstawie obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy obywa się w celu organizacji i realizacji procesu rekrutacji. W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydatki/kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez kandydata dokumentów aplikacyjnych.
  • Dane osobowe Klientów i osób działających w imieniu Klientów są przetwarzane na podstawie zawartej umowy w celu jej realizacji (art. 6 ust.1 lit. b) RODO) oraz w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust.1 lit. c) RODO). Powyższe dotyczy również potencjalnych Klientów Administratora (podmioty, które otrzymały ofertę Administratora na świadczenie usług).
  • Przetwarzanie danych osobowych osób do reprezentacji (lub wykonujących umowę) wskazanych w umowach zawieranych przez Administratora  odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust 1 lit. f) RODO) w celi realizacji zawartej umowy.
  • Dane osobowe są przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń, prowadzenia analiz i statystyk, wewnętrznych czynności administracyjnych czy archiwizacyjnych tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art.6 ust. 1 lit. f) RODO).
  • Prowadzenia wobec Pana/Pani działań marketingu bezpośredniego – jeżeli wyraził Pan/Pani odrębną zgodę takie działania, która to zgoda stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych (podstawę prawną przetwarzania danych stanowi uzasadniony interes Administratora tj. przepis art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
  • Dane osobowe przetwarzane w ramach formularza kontaktowego dostępnego na Stronie Internetowej, niezwiązane z przesłaniem oferty lub realizacją umowy przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie oraz skontaktowanie się przez Administratora. Podstawę prawną stanowi zgoda (art. 6 ust 1 lit a) RODO).

Podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów, dla których te dane są zbierane i przetwarzane przez Administratora.

4. Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe będą przekazywane podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne i udostępniającym narzędzia informacyjne, podmiotom świadczącym usługi serwisowe, podmiotom obsługującym i utrzymującym sieć informatyczną, agencjom marketingowym i reklamowym, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi audytowe, konsultacyjne i doradcze, a także innym administratorom danych osobowych działającym we własnym imieniu, w szczególności: podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską. 

Z uwagi na to, że Administrator działa w ramach grupy kapitałowej, dane osobowe mogą być wykorzystywane przez podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Amica.

5. Okres przetwarzania danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe, będą przetwarzane – w zależności od celów przetwarzania danych, przez następujące okresy: 

  • Dane osobowe kandydatów do pracy będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Jeżeli kandydat wyraził zgodę na przetwarzanie danych w celu wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy.
  • Dane osobowe Klientów i osób do reprezentacji oraz pracowników realizujących umowę zawartą z Administratorem będą przetwarzane przez czas przedawnienia roszczeń oraz przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego, które nakładają na Administratora określone prawem obowiązki.
  • Dane osobowe przetwarzane do celów marketingu bezpośredniego będą przetwarzane do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • Dane osobowe zawarte w formularzach kontaktowych, jeżeli nie są to dane Klientów, będą przetwarzane przez czas przedawnienia roszczeń oraz przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, które nakładają na Administratora określone prawem obowiązki.

6. Cofnięcie zgody

Udzielona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w każdej chwili cofnięta. Aby cofnąć zgodę wystarczy przesłać e-mail: info.dane@amica.com.pl. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Uprawnienia w zakresie przetwarzania danych osobowych

Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a gdy dane te były przetwarzane niezgodnie z prawem lub nie są już niezbędne do wskazanego celu, prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ma Pan/Pani prawo żądania ograniczenia przetwarzania tych danych również, gdy kwestionuje Pan/Pani ich prawidłowość. W określonych prawem przypadkach, przysługuje Panu/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.

8. Prawo do wniesienia sprzeciwu

W przypadku przetwarzania danych osobowych opartych na lub prawnie uzasadnionym interesie Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, ma Pan/ Pani prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu, na podstawie przepisu art. 21 RODO. Zgodnie z tym, Administrator nie będzie mógł przetwarzać Pana/Pani danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykaże  istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

9. Prawo do wniesienia skargi

Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani nie będą profilowane.

Kontakt: forothers@amica.com.pl

Polityka cookies

Polityka prywatności

© 2018 AMICA

 GÓRA